TEO Hair Design & Μεγάλος Διαγωνισμός!


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΛΗΞΕ! ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ!!

Όσοι με παρακολουθείτε και στο Instagram, θα γνωρίζετε ήδη ότι την περασμένη εβδομάδα έκανα την καθιερωμένη μου επίσκεψη για ανανέωση στις ανταύγειες μου, πού αλλού, στα ΤΕΟ Hair Design  Γλυφάδας!



Ο λόγος? Ήμουν επίσημη απεσταλμένη της L'Oreal Professionnel στο φετινό MADWalk (σχετικό ποστ ετοιμάζεται, με πολλές φωτό από τα backstage - stay tuned), οπότε έπρεπε τα μαλλιά μου να είναι και να φαίνονται όμορφα, υγιή και λαμπερά. Εκτός λοιπόν από ένα ωραίο χτένισμα, έπρεπε οπωσδήποτε να κάνω και μια ανανέωση στο χρώμα.


Γιατί όμως στα ΤΕΟ Γλυφάδας?... Παρότι χρειάζομαι 1 ώρα για να πάω και άλλη 1 για να γυρίσω, επιλέγω πάντα τη Γλυφάδα γιατί εκεί είναι ο Ηλίας Μωρόγιαννης. Διάσημος colorist εδώ και χρόνια, αγαπημένος πολλών stars και celebrities, τα τελευταία 2 χρόνια έχει γίνει και δικός μου αγαπημένος. Τι να πρωτοπώ γι'αυτόν τον άνθρωπο? Μόνο τα καλύτερα! Εκτός από φιλικός και πάντα χαμογελαστός με όλους, είναι πάνω από όλα ικανός και εξαιρετικός επαγγελματίας. Θα σε ακούσει προσεκτικά, θα καταλάβει τι θέλεις, θα σου πει τη γνώμη του, τα υπέρ και τα κατά και θα αποφασίσετε μαζί. Ποτέ αυθαιρεσίες στο κεφάλι σου, το οποίο ξέρω ότι κάνουν πολλοί...



Αυτό που του ζητάω πάντα είναι: φυσικό χρώμα. Σα να έχω γεννηθεί με αυτό και να φαίνεται ότι έχει ανοίξει ελάχιστα από τον ήλιο. Και πάντα το πετυχαίνει! Για μένα, είναι πολύ σημαντικό το ότι σέβεται την επιθυμία μου να διατηρώ μακριά και υγιή μαλλιά προσέχοντας πάντα να μην μου τα ταλαιπωρεί, γιατί το ξανθό είναι και βασανιστικό για την τρίχα, ακόμα κι όταν είναι βαφή και όχι ντεκαπάζ, όπως στη δική μου περίπτωση. Επιλέγει για το μεγαλύτερο μέρος την τεχνική painting ενώ στα σημεία που έχω λευκές τρίχες κάνει ανταύγειες με αλουμινόχαρτο.

Το καταπληκτικό κυματιστό χτένισμα από τα χεράκια της Στέλλας! Μακρυμαλλούσα και η ίδια και πάντα πολύ προσεκτική να μην ταλαιπωρεί τα μαλλιά μου με τη θερμότητα (πιστολάκι, πρέσσα κλπ.)


Όπως έλεγα και σε μια αγαπημένη αναγνώστρια τις προάλλες, αν κάτι δεν μου αρέσει, απλά δεν το αναφέρω, δεν ασχολούμαι αλλά και δεν πρόκειται να το κακολογήσω. Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε άσχημα σχόλια και "κράξιμο". Μου αρέσει να λέω μόνο καλά λόγια και μόνο όταν κάποιος ή κάτι το αξίζει. Τότε γράφω διθυράμβους! Κι επειδή τα ΤΕΟ Hair Design και ο Ηλίας το αξίζουν με το παραπάνω, νομίζω ότι το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω είναι να τους αφιερώσω ένα ποστ!

Κι επειδή με αγαπούν πολύ κι εκείνοι, σκεφτήκαμε να κάνουμε μαζί ένα διαγωνισμό! (γιούπιιιιι)

Your HairColor MakeOver by TEO Hair Design 
αποκλειστικά για τις αναγνώστριες της Barefoot Duchess

Η Barefoot Duchess σε συνεργασία με τα ΤΕΟ Hair Design θα αναδείξει με κλήρωση στο Facebook 2 τυχερές που θα κερδίσουν ανταύγειες (ή βαφή) + χτένισμα (απλό, όχι σινιόν) συνολικής αξίας 90 ευρώ*!!
*αφορά την τιμή για ανταύγειες που είναι η ακριβότερη

>Για να μπεις στην κλήρωση:
1/ Κάνε like στη σελίδα της Barefoot Duchess στο Facebook, εδώ.
2/ Κάνε like στη φωτό, εδώ.
3/ Για +1 έξτρα συμμετοχή μπορείς να αφήσεις ένα comment εδώ.
4/ Κάνε like στη σελίδα των TEO Hair Design, εδώ.

>Όροι Συμμετοχής:
- Ο διαγωνισμός ξεκινάει σήμερα 07/05/2015 και λήγει 14/05/2015 στο τέλος της ημέρας
- Το όνομα της νικήτριας θα προκύψει από κλήρωση που θα γίνει μέσω Facebook και θα ανακοινωθεί στη σελίδα της Barefoot Duchess στις 15/05/2015
- Οι νικήτριες θα μπορούν να κλείσουν το ραντεβού της μέσα στο διάστημα 18/05/2015 ως 18/07/2015 στα κομμωτήρια ΤΕΟ Hair Design Γλυφάδας ή Κηφισιάς
- Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε γυναίκες, κατοίκους Ελλάδας οι οποίες θα βρίσκονται στην Αθήνα στο διάστημα που έχει οριστεί για να κλείσουν το ραντεβού τους.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Special thanks στον Γιώργο Σφακιανάκη και τον Ηλία Μωρόγιαννη
You always make me feel like a Princess!

Σημαντική Ενημέρωση: Ο διαγωνισμός δεν χρηματοδοτείται, υποστηρίζεται ή είναι υπό την διαχείριση του Facebook.

xoxo
|barefoot duchess|